Zaufanie i bezpieczeństwo, gwarancja stabilności współpracy.

INDYWIDUALNE TERMINY PŁATNOŚCI

dostosowane do potrzeb przewoźników
SKONTO

DEDYKOWANY
OPIEKUN

dyspozycyjność spedytora,
wsparcie i profesjonalne
doradztwo

STAŁE
TRASY

szeroka gama obsługiwanych
kierunków, praca w kółkach
z gwarancją kilometrów

TERMINOWE PŁATNOŚCI

certyfikowana przez
EulerHermes płynność

PAMIĘTAJ PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW TO GWARANCJA SZYBKIEJ PŁATNOŚCI

Dokumenty transportowe wraz z fakturą należy dostarczyć w formie elektronicznej na adres e-mail: drogowe@alfaforwarding.pl do 2 dni po dacie rozładunku oraz pocztą tradycyjną do 10 dni po rozładunku.

Wiadomość mailowa musi zawierać 2 załączniki:
jeden z fakturą, drugi z dokumentami transportowymi.
W temacie musi pojawić się numer zlecenia.

Oryginały dokumentów muszą być poukładane, tzn. faktura oraz dokumenty przewozowe muszą zawierać nr zlecenia. Przelew za zrealizowane zlecenie zostanie uruchomiony po dostarczeniu oryginałów dokumentów transportowych.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
W jakim temacie mamy się z Tobą skontaktować

jeden team wiele dróg

Na temat naszych realizacji przeczytasz też na naszych stronach facebook oraz linkedin